Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Ροδανθη(:

Συχνα ακουω να λενε ολοι εισαι κολλητη μου ..εισαι ο κολλητος μου ..σαγαπαω πολυυυ αγαπη μουυυ και ολες τις σχετικες βλακειες! Και το αστειο ειναι πως στις δυσκολες στιγμες λιγοι ειναι εκεινοι που θα σε ξερουν καλα και που θα σταθουν διπλα σου και θα σε βοηθησουν <3
Κολλητοι θα πρεπει να ειναι εκεινοι που οτι και να γινει θα ειναι διπλα σου ...θα σε αγαπανε για αυτο που εισαι ...κολλητοι ειναι οι ανθρωποι που μαζι  τους περνας καλα! μαζι τους ξεχνιεσαι ..και μαζι τους σου δινεται ενα νοημα για την αληθινη φιλιαα<3

Στις δυσκολες στιγμες με βοηθας , με ακους και πανω απ ολα μου δινεις τις καλυτερες συμβουλες που θα μπορουσε να δωσει μια φιλη:')
Στις ευχαριστες στιγμες με ανεχεσαι ....στις ευχαριστες στιγμες εισαι παντα διπλα μου και στις ευχαριστες στιγμες ....οτι ζουμε το ζουμε ΜΑΖΙ<3

Εισαι ενα κομματι της ζωης μου! εισαι απο τις φιλες που δεν θελω να χασω ποτε ..εισαι απο τις φιλες που θελω να ζησω ολα αυτα που εχουμε σκεφτει μαζι(red)

Ο μισος χρονος που κανουμε πολυ παρεαα με βοηθησε στο να βρω τον εαυτο μου και στο να περασω καλα!

ποιος θα το περιμενε οτι η σκατουλα που ειχα γνωρισει στα μεσα του αυγουστου το 2007 και θυμαμαι μεχρι τωρα τον αριθμο της θα γινοταν η κολλητη μου ! ο ανθρωπος που εχω περασει τοσα πολλα! ο ανθρωπος που με καταλαβαινει και που ειναι το ιδιο ευαισθητη μαζι μου! ο ανθρωπος που θελω να ειναι διπλα μου και να γελαμε να μαλωνουμε να κλαιμε και να μοιραζομαστε πραγματα που για μενα ειναι αυτα που κρατανε μια αληθινη φιλια!
Ροδανθηηη ναι ! για σενα μιλαω<3


ΣΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ !


truly good friends ..are hard to find ..difficult to leave.. and impossible to forget<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου